duminică, 30 august 2009

Guilt free shopping



Totul a inceput cu o pusculita.
O pusculita in culori naive, cu design nefinisat, perfecta pentru a-si indeplini scopul. Iar toti 25 lei pe care i-am platit pentru ea s-au dus catre o fundatie pe nume Sf Dimitrie. Era inainte de Craciun, asa ca am impartit cateva printre rude.



Apoi am facut o obsesie pentru brose, multe si colorate. Imi doream enorm brosa elefant, creatia lui Junkoteque. Tin minte clar cand a venit pachetul din Constanta, o cutie frumoasa inconjurata de buline bleu, iar brosa a disparut din posesia mea in aproximativ 5 secunde, lasandu-ma cu ochii in lacrimi :)). Mi-a luat o luna sa obtin una noua, aproape identica. Am purtat-o cu mare mandrie, poate si pentru ca 10% se duceau catre o fundatie ce ajuta copiii autisti.
Apoi au urmat alte brose, cu stele, crosetate sau de cupru care mi-au ametit simturile.



La zilele de nastere am scapat lejer cu produse cu bere de la Manufaktura. Toti prietenii mei gift-uiti (sic!) au fost in extaz, atat pentru miros, cat si pentru ideea de bere. :))
Apoi am inceput sa citesc despre organice. Cateva luni mai tarziu m-am inconjurat de organic basics: sampon cu ulei de masline, sapun cu lavanda, deo fara parfum si last but not least, EcoBalls. Of course, Gab s-a suparat ca am cheltuit o mica avere pe.. noi, daca ma gandesc mai bine. Dar s-a relaxat cand si-a dat seama ca nu poate sa traiasca fara gelul lui de dus.

Daca stau bine sa ma gandesc, un sfert din fiecare salariu al meu s-a dus pe Charity. Sunt mandra de asta, pentru ca oricum imi luam lucrurile astea. Gel de dus, detergent, cadouri - chiar nu poti trai fara.. si atunci de ce sa nu le iei de pe charity, unde am facut eu o selectie de ce e mai fain din online. Iar toate produsele contin o donatie - that's what I call guilt free shopping!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc pentru gand bun