duminică, 2 august 2009

1 august la Verde Cafe



Merci tuturor ce au facut cunostinta cu noi ieri la Verde si mai ales lui Kitten si voluntarilor mei dragi ca m-au suportat cateva ore in sir.

Personal, momentul zero al targului este cam cel mai important/gratifying din intreaga mea munca. Imi place sa le povestesc trecatorilor ideea noastra, cum am pus-o in practica si cum pot ajuta. Imi place ca in mintea fiecaruia trece gandul "da, mah, asta se intampla chiar in Romania". Ma mandresc cu munca noastra, ma bucur ca pot recomanda orice produs de pe site fara sa imi fac griji ca nu va placea.

I heart my job!

PS: Blogul Charity nu merge o perioada, pentru ca lucram la noul site (yuhuuu)

Un comentariu:

  1. Did I mention I am famous? http://kittenwear.blogspot.com/2009/07/tea.html

    Kitten, deja vad o variatiune la OMG.. :))

    RăspundețiȘtergere

Loc pentru gand bun