marți, 19 mai 2009

Prefer originalul


Am vazut acum cativa ani Vanilla Sky si mi-a placut. Era genul de film care pe vremea aia trebuia sa imi placa. Avea cam toate ingredientele unui film a la Tea: the script, the man, the girl, the images.

Insa prefer originalul. Abre los ojos te sperie, este tulburator, iti frange inima si sfarama creierul. Mi-a luat doua zile sa il pot vedea. Insa mi-a deschis apetitul pentru povestea clasica, in viziune europeana.

Asadar, am o propunere pentru tine: Abre los ojos contra L'appartement (dupa care au facut Wicker park).

Anybody?

3 comentarii:

  1. DE ACORD!!!

    Cu apartamentul nu stiu... M-ai facut curioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deal!
    Eu vreau sa vad apartamentul de ceva timp. poate apelezi la prietenii tai euro-film-friendly si faci rost.
    you know my number :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata, daca citesti acest blog - I need that movie. Love,
    Teica :)

    RăspundețiȘtergere

Loc pentru gand bun