luni, 4 mai 2009

Blog despre cum si rotundul este o forma sau de ce voi slabi abia la pastele cailor

Dragii mei nutritionisti, doctori de familie, prieteni ce-mi vor binele, familie si alti asemenea,

Eu nu voi slabi niciodata. Si sunt aproape pe moarte. Este foarte simplu:

- pe bicicleta degeaba ma urc pentru ca nu am pe unde sa circul - parcurile mi le-ati luat, e full de masini pe strada si nu numai ca fac in permanenta salturi on/off bike (or fi si astea bune la ceva), dar dupa 10 min pre- si post-serviciu imi simt plamanii de ca si cum as fi fumat 5 tigari la rand. Thanks but no thanks!

- nu mai exista mancare "buna si ieftina". Venind pas-pas printre noxe, mi-am propus sa opresc la piata. Nu la Dorobanti, ca nu am ametit asa tare, ci am mai mers un pic pana la Floreasca. Am luat asa: 2 rosii, 1 kg mere, 4 ardei - 30 lei fix. Iar asta echivaleaza a o masa (de mere) si un pic (restul). De banii astia Pizza Hut Delivery imi aduce lasagna (20 lei) si o cola, fara nici cel mai mic efort. La usa.

- m-am saturat de sfaturi. Ca o persoana rotunda ce sunt, toata lumea (dar toata lumea!) simte nevoia sa imi impartaseasca sfaturi, gratuite sau nu, despre ce, cum, cand, de ce sa mananc, sa simt, sa sufar, etc. Iar acum numar pe degete: 2 nutritionisti, 4 diete drastice, efect yo-yo din plin.

And thus I say: let me be, ca n-o sa-mi treaca asa usor. Sincer, nici nu cred ca o sa-mi treaca.

Later edit: http://www.penelope-jolicoeur.com/2009/04/%C3%A0-bouffer-du-foin-.html (lol!)

Un comentariu:

  1. Later edit (2): http://people.tribe.net/5234f615-1e3a-4d2e-98a3-0c40ef86c086/blog/becb50d2-96cf-4bd3-a3d4-126be08d966b

    RăspundețiȘtergere

Loc pentru gand bun