luni, 12 aprilie 2010

De ce sunt fan Decat o Revista


Initial, m-am gandit ca ar fi logic sa va spun cum m-a impresionat such and such article din DoR no. 2. Unde am plans, unde am ras, unde am subliniat o expresie de care sa-mi aduc aminte peste ani si ani.. Nu v-am povestit despre numarul pilot, ma rog, am lasat sa treaca timpul pentru ca eram prea emotionata si am zis sa nu ma bag unde nu-mi fierbe oala.

De data asta simt nevoia sa explic de ce m-am atasat de revista asta si de ce nu ezit s-o promovez. E si o replica pentru criticile din jur: ba ca-i prea scumpa, ba ca nu se ridica la nivelul Esquire/Tabu (acolo unde mai scriu cei ce semneaza articolele DoR)- I really dont think so, ba ca nu-i nimic nou sub soare.

Mie imi place DoR - ha, it's official. Imi place pentru ca simt in oamenii astia un entuziasm pe care eu mi l-am pierdut de ceva vreme - fie el legat de presa, de scormonitul subiectelor de interes, de faptul ca sunt impreuna si fac altceva decat sa bea o bere toata seara.
Copiii astia dau ce-i mai bun din ei, timp, rabdare, frumusete - pe care le-ar putea vinde pe multi, multi bani. Iar ei ni le fac cadou. Dau o forma frumoasa unor subiecte despre care mi-e drag sa citesc. Se prea poate ca altii scriu deja despre temele astea pe bloguri. Insa forma nu-i aceeasi, munca nu e aceeasi. Oricine a incercat sa faca astfel de articole stie despre ce vorbesc.

Voi continua sa cumpar Decat o Revista: pentru energia lor, pentru frumusetea lor, pentru lupta lor cu toate problemele prin care sigur au trecut (despre unele am auzit, pe altele le intuiesc), pentru ca sunt oameni cu un ideal - cine mai are cojones sa faca o revista in era iPad-ului?

In ceea ce priveste banii, le doresc sa faca averi din astia 25 de lei pe care ii cheltuim in loc sa ne luam timp de doua zile croissante de la colt! :))

Change your perspective - nu e o revista pe care sa o poti compara cu oricare alta. E o revista de citit ca pe o carte, tre sa ii pipai foile, sa ii mirosi cerneala proaspata, sa o astepti cu sufletul la gura!

Echipa - imi place sa mi-i imaginez cum trag unii de altii to be strong, pentru ca i-al dracu de greu sa tii un proiect in viata, asa fresh si bine promovat. Ii admir pentru noptile nedormite si imi aduc aminte si de ale mele, de odinioara, cand visam la scenariile lui Simion si mai beam o dusca.

Voi bea o sangria barceloneza pentru ei de ziua mea!
I'm proud of you guyz :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc pentru gand bun