sâmbătă, 7 martie 2009

I'm not a mint person



Cred ca a venit timpul sa mai scriu nitel despre ce imi place. Nu voi face o descriere a la Foutaises, n-am atata rabdare.
Nu inteleg un lucru: cum e posibil sa ador filmele spaniole&sud-americane, insa sa nu suport cartile. Am tremurat din tot corpul la Mar Adentro, Volver, Lucia y el sexo, Y tu mama tambien - m-am simtit apropiata de experientele, culorile, joie de vivre, gandurile si reactiile personajelor, le-am regasit pe pelicula ca intr-un vis complex. Cartile insa, de la Marquez la Saramago - blank - nu-mi spun nimic, le citesc cu lene, parca nu mai trec paginile. Sunt dezamagita. Ce vedeti voi in ele si eu nu vad :(?

To be totally frank with you, ultimul autor pe care l-am citit usor a fost Murakami (Sharky Murakami, cum ii zice Gabishcu).. in rest.. greu-greu. Is it just a phase?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc pentru gand bun