miercuri, 10 februarie 2010

Business as usual - why great ideas need to be backed-up by awesome client service


Imi doresc o pereche noua de blugi.

Asta a fost motto-ul de la care am pornit cautarile mele online. Recunosc ca am fost influentata si de lansarea pe tv a spotului Otto - ma inteleg super cu cumparaturile online de cand cu Charity, desi la viata mea mi-am luat tepe inclusiv de la promod.fr sau ae.com. So one has to be careful :D

Eram asadar hotarata pe Otto, am pus ochiu' critic in diagonala pe pagina lor. De studiat in amanunt, I say, nu sunt genul impulsiv when it comes to clothes. A trecut juma de ora: preturile sunt decente, modelele nu-s rele, mai discutam un pic la marimi, but it works..

Apoi am aterizat pe blogul Paulei - sunt fan (in continuare!), unde troneaza mare La Redoute. Catalogul lor inspira vara, eram gata sa ma scald in albastru. Intru pe site, sunt convinsa de preturile lor mai mici ca la Otto (iupiii), si dau comanda ferma. A happy shopper, I say.

Prima problema: din neatentie sau lipsa mea de educatie in ale citirii web-ului (hahaha) observ in confirmarea automata pe mail cum ca blugii mei ar ajunge peste 10 saptamani? Din Australia, pe jos - :))) Dar hai sa zicem - nu-i de ca si cum avantajul shopping-ului online ar fi ca ai produsul la indemana asap, nuuuu?

A doua problema: in aceeasi seara iesisem in strada cu corazon-ul sa facem un loc de parcare pentru frumoasa noastra masinuta. Pe la 8 seara dadeam cu sapa (asta am gasit in beci, why not) zapada la o parte, cand primesc un telefon de pe un fix. Era o reprezentanta La Redoute (sunand la 20.30, sa fim intelesi!) care ma ruga sa ii confirm comanda si sa o sun la sfarsitul saptamanii ca sa aflu daca blugii comandati de mine vor ajunge intr-adevar in Romania peste 10 saptamani.

Primul meu gand a fost "e o farsa". Wtf? Sa sune clientul sa i se confirme daca transportul lor din Franta va ajunge? What did I do wrong?

And here I stand before you, blugi-less (sad) dar happy pentru ca am impresia ca charitygift.ro&friends e cam cel mai tare magazin online din Romania.

Later Edit:
Veti fi incantati sa aflati ca blugii mei vor ajunge pana la urma saptamana viitoare, o operatoare La Redoute ma anunta.

Ah, normality rullzzz

4 comentarii:

  1. Hahaha, asta se intampla la toate firmele care nu lucreaza cu stocuri, si la Quelle era acelasi circ.. si la Otto.. mai bine du-te matalutza in mall si rezolvi problema.
    Blugii de la Otto sunt ok calitativ, just for your information.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bazez pe articolul publicat de tine - gen sper ca un pic de competitie ii va "speria" si-si vor imbunatatii serviciile de relatii cu clientii.

    Knew I could count on you!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai ca m-ai distrat! Cred ca mai repede ti-ii comandam eu de aci si veneam cu ei in dinti in Romania. Ii aveai intr-un timp mai scurt! Plus ca aici sunt si mai eiftini!

    Mare prostie asta cu LaRedoute Romania! Ieseai mai ieftin cand ii comandai pe LaRedoute.fr si ti-ii trimiteau ei din Franta.

    Bine ca ti-au ajuns intr-un final

    RăspundețiȘtergere

Loc pentru gand bun