marți, 15 septembrie 2009

Pissed off

Azi mi s-a spart camera de la roata din spate (a Konei, my one and only lovely bike).
Needless to say, s-a intamplat fix cand am hotarat sa fac ceva cumparaturi, si eram cat mai incarcata :))

I'm pissed off bcuz:
- un sofer idiot de 182 mi-a inchis usile in fata cand a vazut ca vreau sa ma urc (si imi luasem bilet and all..) sniiiiif
- tipul de la service mai ca nu m-a dat afara.. pentru ca nu i-a convenit ca vroiam sa ma folosesc de serviciile lui de schimbat o camera nenorocita de bicla.

Ce nu-mi place mie la biciclismul in Bucuresti este un anumit elitism pe care il simt din partea vanzatorilor/reparatorilor de biciclete. Imi dau seama ca nu e un sport chiar asa ieftin cum pare (il asociez tare cu alpinismul sau cu ski-ul in ceea ce priveste echipamentul necesar), insa mi se pare aberant sa primesc raspunsuri la probleme mele tehnice de genul: data viitoare cand vii pe la noi o sa iti sugerez o noua bicicleta, bicla asta e un harb, etc etc. Fuck that, you're a mere reparator de biciclete!!

Later edit: Si ca dovada ca Bucurestiul ar putea fi orasul meu de suflet (daca s-ar transforma in Cluj): http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/suport-de-biciclete-pe-autobuze-in-premiera-la-cluj-58757/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc pentru gand bun