marți, 21 iulie 2009

Hai sa comunicam

Mie imi place foarte tare ce fac la Charity! Mi se pare ca mi se potriveste, imi place sa discut cu noi furnizori, sa aleg produsele din www pe care mi le-as cumpara si eu, sa testez produsele pe propria-mi piele -si de aici postul asta. De-a lungul timpului mi-am facut o gasca de voluntari la care tin, prietenii mei povestesc despre charity mai ceva ca mine (repet de ceva vreme "poezia"), ies la cafele off-topic cu cei mai faini dintre furnizorii mei. Cu totii comunic.

Iar in cap'sorul meu de coordonator visator, perfectionist si atasat nu prea intra ideea de "ignore". Nu intra pentru ca am pretentia ca sunt open-minded, jucausa dar si perfectionista, creativa dar foarte atenta la nevoile celor din jur. Am pretentii pentru ca investesc mult in acest proiect - sunt "coordonator" Charity 8 ore pe zi, iar restul este partea mea de voluntariat :) Am pretentii pentru ca am telefonul mobil incarcat, am mailul deschis, uneori pot comunica si prin telepatie daca incerc. Doar please, please, please comunica ceva.

Iti pun la dispozitie timpul voluntarilor mei zgubilitici, o platforma in continua perfectionare, donatii care ajung unde trebuie, multa atentie si rabdare, intelegere cand este cazul.

Astept..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Loc pentru gand bun