luni, 6 aprilie 2009

weekend nostalgic

Am ajuns in sfarsit la Corbi, adica la tara mea, cum imi place sa-i zic :) bine-nteles ca e jungla, lacramioarele s-au extins, capsuni no more, iarba o sa acopere totul. Ceea ce ma bucura tare tare, abia astept sa scot hamacul din dulap si sa stau intinsa sub bolta si sa citesc o carte. Next weekend -are you up for it?

Am fost si la Magurica, adica acasa :) pentru ca am luat decizia sa o eliberez pe mama de toate toalele in care nu voi mai incapea niciodata si bijuurile care la un moment dat mi se pareau cool - asa ca am cam injumatatit recolta de hainute stranse din intreaga lume. Din ele isi mai pastreaza mama una alta (sper ca nu tot, ca scopul era sa scapam de ele), Martha, Cata si Andreea alta parte, ce nu e purtat ajunge pe Charity, iar restul pe Da si primeste.

It was a good weekend.

3 comentarii:

  1. Chiiiitz! Love ya', esti o scumpa!
    "rug ceva", ha ha haaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu lacramioare :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai hai pe la mine pe la tara.. hainele le-am dat.
    Never made it to step 3 :)) too bad!

    RăspundețiȘtergere

Loc pentru gand bun